De administratie van je bedrijf is bij ons in goede handen. Het enige wat jij hoeft te doen is ons na afloop van een periode alle boekstukken toe te zenden. Wij zorgen er dan voor dat je binnen drie weken na ontvangst van de stukken een compleet financieel overzicht krijgt toegezonden.
Ook de belastingaangiften worden door ons, rekening houdend met de wettelijke aangiftetermijnen, bij de belastingdienst ingediend. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de aangifte Omzetbelasting en aan de aangifte Loonheffingen.
Na afloop van een jaar wordt een financieel jaarverslag, met balans en winst- en verliesrekening, opgesteld. Dit verslag kan weer worden gebruikt bij de aangifte Inkomstenbelasting.
Voor het verzorgen van de administratie wordt een abonnement afgesloten. Hiervoor wordt een vast bedrag per maand afgesproken. Je weet dus altijd vóóraf waar je aan toe bent, zonder verrassingen. Abonnementen kunnen, rekening houdend met een opzegtermijn van één volledig kalenderkwartaal, worden opgezegd.
Het abonnementstarief voor een parttime ZZP-er bedraagt slechts €105,- per maand!
Gebruik het formulier op deze pagina om een abonnement aan te vragen of om aan te geven dat je eerst de mogelijkheden wilt bespreken. Wij nemen dan snel contact met je op.
Wil je een abonnement aanvragen of eerst meer weten over onze werkwijze? Neem dan contact met ons op voor het maken van een vrijblijvende afspraak of voor het aanvragen van aanvullende informatie.
Bel ons op 085 212 9657 of gebruik het onderstaande formulier om ons een bericht te sturen.
Mail info@hofmans4all.nl | Telefoon 085 212 9657